Usługi

Serwis

Serwis gwarancyjny:

Serwis fabryczny Melex Sp. z o.o. świadczy serwis gwarancyjny sprzedanych przez firmę Melex pojazdów na warunkach określonych w książce gwarancyjnej.
Reklamacje należy składać na piśmie fax: 17 773 81 01 lub pocztą elektroniczną: serwis@melex.com.pl. podając:
adres i telefon nabywcy, typ i nr pojazdu, nr książki gwarancyjnej, datę zakupu oraz opis usterki. Czas reakcji na reklamację 48h od momentu zgłoszenia (z wyjątkiem dni wolnych ustawowo od pracy).  Standardowy czas naprawy wynosi maksymalnie 14 dni.

Serwis pogwarancyjny:

Melex Sp. z o.o. świadczy odpłatny serwis pogwarancyjny pojazdów. Zgłaszanie zapotrzebowania na usługi na piśmie fax: 17 773 81 01, bądź pocztą elektroniczną: serwis@melex.com.pl.

Remonty pojazdów:

Wykonujemy kompleksowe remonty pojazdów. Zgłaszanie zapotrzebowania na usługi na piśmie fax: 17 773 81 01, bądź pocztą elektroniczną: serwis@melex.com.pl.

Wsparcie techniczne:
Tel. 660 734 875, w godzinach 7:00 - 22:00. 
Zamknij

Co sądzisz o naszej stronie?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.